injasms.ir

پشتیبانی

ساعت تماس از 10 الی 21 

09190139123

 

  نحوه خارج کردن شماره تلفن همراه از لیست سیاه مخابرات

تاريخ ثبت : 9 آبان 1401 ساعت 15 و 22 دقیقه

اپراتورهای متصدی ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور (۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰،۵۰۰۰ و خط ثابت) که در پنل های مختلف پیامکی از آنها استفاده می‌شود، به صورت پیش فرض تمامی خطوط را تبلیغاتی ارائه می دهند. بنابراین، امکان ارسال پیامک از طریق این خطوط به افرادی که جزو لیست سیاه هستند، وجود ندارد. اما همین اپراتورهای پیامکی، شرایطی را برای ارسال پیامک حتی به شماره‌های لیست سیاه، ایجاد نموده‌اند. در این حالت خط اختصاصی ارسال و دریافت پیامک تحت شرایطی خاص، تبدیل به خط خدماتی می‌گردد. بدین ترتیب، آنها قادر خواهند بود برای افرادی که جزو لیست سیاه همراه اول هستند نیز پیامک ارسال کنند. ( مانند : پلیس ۱۱۰ ، بیمارستانها ، دادسراها ، و … )

لیست سیاه همراه اول یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در سامانه پیامک مورد توجه واقع می‌گردد. امروزه شاهد ارسال تبلیغات بسیاری از طریق اس ام اس هستیم؛ حوزه های مختلف کسب و کار برای معرفی خود به افراد و اقشار مختلف، پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس ارسال می‌نمایند؛ شرکت ها و مجموعه های زیادی نیز موارد مهم و اطلاع‌رسانی‌های ضروری را برای کارمندان، دانشجویان، مراجعه کنندگان و افرادی که به نحوی با آنها در ارتباط هستند، ارسال می‌نمایند.

ارسال‌های فوق از طریق سامانه پیامک انجام می‌شود. در خصوص خرید و ثبت نام اینترنتی که از طریق وب سایت ها صورت می‌گیرد، لازم است که اطلاعات خرید یا ثبت نام را برای کاربر پیامک کنند؛ مثال های مختلفی از جنبه های کاربردی پیام کوتاه وجود دارد که رسیدن این پیغام به مخاطب ضروری می‌باشد. قشری از این افراد هستند که شماره موبایل خود را در لیست سیاه قرار داده‌اند. بنابراین، در این حالت پیامک های تبلیغاتی یا حتی اطلاع‌ رسانی برای این افراد ارسال نمی‌گردد.

اگر شماره تلفن همراه شما هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نمیکند ، یقین بدانید که قبلا شماره شما بنا به درخواست صاحب خط در لیست سیاه قرار گرفته است ، مراحل زیر را انجام دهید تا شماره شما از لیست سیاه مخابرات خارج شود .

 


 

نحوه خارج کردن شماره از لیست سیاه همراه اول

 
 
  • با ارسال عدد ۱ به سامانه ۸۹۹۹ همراه اول می‌توان خط تلفن همراه اول (دائمی- اعتباری) خود را جزو لیست سیاه قرار داد. بدین ترتیب، عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، بر روی شماره موبایل، فعال می‌گردد.
  • برای خروج از لیست سیاه همراه اول، می‌بایست عدد ۲ را به سامانه ۸۹۹۹ ارسال نمود. پس از ۲۴ ساعت شماره موبایل موردنظر، از لیست سیاه همراه اول خارج می‌گردد و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی غیرفعال می‌شود.
 

نحوه خارج کردن شماره از لیست سیاه ایرانسل

 
 

برای خارج کردن شماره از بلک لیست ایرانسل ( فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ) کافیست از خطوط  ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال فرمایید .

 

نحوه خارج کردن شماره از لیست سیاه رایتل

 
 

 اگر مشترک اپراتور رایتل هستید میتوانید جهت رفع مشکلات خط و فعال سازی سیم کارت مسدود شده رایتل با بخش پشتیبانی رایتل توسط شماره ۲۰۰ از خطوط رایتل و یا شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط ارتباط برقرار کنید و مراحل رفع انسداد سیم کارت رایتل را با ارائه مدارک لازم طی کنید.

 
 

 

    ساعت کاری : 10 الی 21

 

 

ایمیل 

rgmr85@gmail.com